Satın Al
Kitabevleri
Bir şehir seçiniz
Üyelik Sözleşmesi
Bu sitedeki her türlü ses, görüntü, yazı içeren bilgi ve belge, ticari marka ve her tür fikri mülkiyet hakkı, KODLAB Yayın Dağıtım Yazılım ve Eğitim Hizmetleri San. Tic.Ltd.Şti.'ye ve ilgili markalara aittir, yalnızca sahipleri tarafından ve sahiplerinin izni ile kullanılmaktadır ve telif hakları kapsamındadır. Bunlar herhangi bir şekilde izinsiz kopyalanamaz, üzerlerinde değişiklik yapılamaz, kiralanamaz, ödünç verilemez, iletilemez ve yayınlanamaz. Bu siteden alınan her türlü ses, görüntü, yazı içeren hiçbir bilgi ve belge satılamaz veya herhangi bir kâr amacıyla dağıtılamaz.

Bu internet sitesindeki bilgilerde, ürünlerin fiyat ve teknik bilgilerinde yanlışlıklar, yazım hataları veya güncelleme hataları bulunabilir. KODLAB için bağlayıcı değildir. Bu internet sitesinde yer alan bilgiler her zaman önceden bildirmeksizin değiştirilebilir.

KODLAB, bu internet sitesinden ulaşabileceğiniz hiçbir internet sitesi hakkında hiçbir garanti ve/ veya görüş sunmamaktadır. Bu internet siteleri sadece kolaylık olması amacıyla belirtilmiştir ve burada belirtilmeleri KODLAB'ın bu internet sitesindeki içeriği ya da bunların kullanımını önerdiği ya da bunlarla ilgili herhangi bir sorumluluk kabul ettiği anlamına gelmez. Buna ek olarak, kullanım için seçtiğiniz her şeyin virüs, solucan ve diğer zararlı nitelikteki öğeler içermemesini sağlamak için gerekli önlemleri almak size bağlıdır.

Gönderilecek herhangi bir bilgi, öneri, fikir ya da diğer iletilerin gizli olmadığı ve herhangi bir kimsenin mülkiyetinde olmadığı kabul edilecektir. Herhangi bir bilgi ya da malzeme göndererek KODLAB 'a bu malzeme ve bilgileri kullanma, üretme, sergileme, gerçekleştirme, değiştirme, aktarma ve dağıtma hakkını kısıtlamasız ve geri alınamaz bir şekilde vermiş oluyorsunuz ve KODLAB'ın herhangi bir amaçla bize göndereceğiniz fikirleri, kavramları, bilgileri ve teknikleri kullanmakta serbest olduğunu kabul etmiş oluyorsunuz.

Bu siteyi kullanmaya başladığınız andan itibaren sözleşmede yazılı tüm hususları tamamen anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız. Kodlab.com bu maddelerde önceden haber vermeksizin değişiklik yapma hakkına sahiptir. Bu şartlardan bir ya da birkaçının ihlal edilmesi durumunda herhangi bir ihtar, uyarı ya da bilgi vermeye gerek kalmadan kullanımınızı kısıtlama ya da son verme hakkımız saklı tutulmaktadır. Siteyi kullanırken tüm işlemlerinizden kişisel olarak sadece kendinizin sorumlu olduğunuzu ve eylemleriniz nedeniyle zarar görebilecek herkesin zararlarını tazmin etmek zorunda kalacağınız hususunu önemle ihtar ederiz.

www.kodlab.com adresine üye olmak için kişisel bilgilerini bırakan tüm kullanıclar; KODLAB’a bağlı kurumların her türlü yeniliklerinden, promosyonlarından, kampanyalarından, sadakat projelerinden, iş birlikteliklerinden, reklâmlarından, mağaza açılışlarından, ürünlerinden, hizmetlerinden ve iletişim faaliyetleri hakkındaki olası tüm kanallardan bilgi almayı kabul etmiş sayılır.

www.kodlab.com adresine üye olmak için girmiş olduğunuz hiçbir bilgi, KODLAB Yayın Dağıtım Yazılım ve Eğitim Hizmetleri San. Tic.Ltd.Şti tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır. www.kodlab.com adresine üye olmak için girdiğiniz bilgiler www.kodlab.com alan adı altında devam etmektedir.İlgili forma girdiğiniz e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca KODLAB Yayın Dağıtım Yazılım ve Eğitim Hizmetleri San. Tic.Ltd.Şti tarafından standart ürün teslim ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri tarafınıza onayınız sonrasında gönderilebilir. İzinli pazarlama mesajlarından çıkış yapabilmeniz için; destek@kodlab.com'a mail atmanız yeterlidir. www.kodlab.com sitesine üye olan kullanıcımız, işbu "Üyelik Sözleşmesi"ni okuyup aynen kabul etmiştir.
Kapat
Üyelik işleminiz başarı ile gerçekleştirildi. Giriş yapılıyor...
KODLAB'a siz de katılın
Ad
Soyad
E-posta Adresi
Şifre
Cinsiyet
Doğum Tarihi
Üyelik Sözleşmesini, kabul ediyorum.
Üye ol
Üye misiniz?
Giriş
Şifremi Unuttum
E-posta
Gönder
Google+
Kitap Hakkında

Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık.

Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmiştir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0’dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine’i kullanabilirsiniz.


• Andengine Oyun Motoru

• Android SDK ve Emulatör Kurulumu

• Andengine ve Box2D Kurulumu

• Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma

• Basegameactivity Sınıfı

• Alan-Kamera Nesneleri

• Camera Sınıfı

• Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı

• Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı

• Scene (Sahne) Sınıfı

• Camerascene Sınıfı

• Engineoptions Sınıfı

• Wakelockoptions, Touchoptions ve Diğer Sınıflar

• Görüntü Oluşturma (Resim, Animasyon, Metin)

• Texture Sınıfı

• Textureregion Sınıfı

• Sprite Sınıfı

• Animatedsprite Sınıfı

• Görüntü Objeleri

• Line ve Rectangle Kullanımı

• Menü Oluşturma

• Metinsel Objeler

• Buildabletexture Nesnesi

• Font Nesnesi

• Changeabletext Nesnesi

• Multi-Touch Programlama

• Dokunmaları (Touch) Yönet

• Sensörler

• Fizik Motoru

• Body Sınıfı

• Contact, Fixture Sınıfları

• Joint, Revolutejointdef, Linejoint Sınıfları

• Physicsworld, Physicsfactory Sınıfları

• Physicsconnector, Physicsconnectormanager Sınıfları

• Fiziksel Nesneler, Hız, Ağırlık ve Çarpışmalar, Eklem Oluşturma

Yazar(lar) Hakkında
Malatya doğumludur. Bilişim sektörüne 2002 yılında tanıştığı Unix-Linux sistemleri üzerine araştırma ve geliştirme çalışmaları sonucu C, C++ programlama dilleriyle tanışmış; Unix, Linux işletim sistemleri üzerinde Kernel seviyesinde programlamalar yapmıştır. Sonraki yıllarda sektörde kullanılan .Net teknolojileri ve devamında Java teknolojileri alanında kendini geliştirmiştir. 2005-2010 yılları arasında özel yazılım firmalarında çalışmış ve 2010-2012 yılları arasında yurtdışında E-devlet, Telekom ve Mobil alanında çeşitli projelerde takım lideri ve geliştirici olarak görev almıştır. Yazarımız ayrıca yapay zeka, robotik, aviyonik sistemler ve gömülü sistemler alanına yoğun ilgi duymakta ve yoğun araştırmalar yapmaktadır.


Yazarımız, dijibil.com online eğitim ve sosyal ağ eğitmenlerinden olup, DİJİBİL ile FATİH projesi kapsamında eğitim içerikleri üreterek binlerce okul ve milyonlarca öğrenciye katkı sağlamak için çalışmış, aynı zamanda tüm Türkiye’deki üniversitelerde, özel ve devlet kuruluşlarında seminer ve özel eğitim çalışmaları gerçekleştirmektedir.


Şu anda; Görüntü işleme ve mobil iş uygulamaları alanında çalışmalar yapmakta ve özel bir firmada gömülü sistemler (Embedded Linux, Android, Kernel Level) alanında ARGE liderliği görevini yürütmektedir.


Ayrıca yazarımızın KODLAB’tan daha önce Java 8 SE isimli kitabı çıkmıştır.