Basın Bülteni
UNREAL ENGINE 4
Üst Başlık
: OKU, İZLE, DİNLE, ÖĞREN!
ISBN
: 978-605-5201-647
Barkod
: 9786055201647
Eserin Dili
: Türkçe
Yayına Hazırlayan
: Süleyman UZUNKÖPRÜ
Grafik Sorumlusu
: Mustafa Said Şahin
Kategori
Kağıt Bilgisi
: 1. Hamur
Çıkış Tarihi
: 6.11.2014
Baskı Sayısı
: 4
Sayfa Sayısı
: 264
Ebat(x, y mm)
: 15 x 21
Fiyat
: 25,00
Video(Ekleme Kodu)
<iframe width="396" height="396" src="//www.youtube.com/embed/vqSkx1_6ITQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Kitap Hakkında
Bu kitap, Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4’ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler, isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4’e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.

Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular, projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler, bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.

• Oyun Motoru Kavramı

• Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları

• Bsp Geometrileri

• Paint Aracı

• Landscape Aracı

• Foliage Aracı

• Content Browser Kullanımı

• Texture’lar

• Material’lar

• Shader’lar

• Mesh’ler

• Particle Kullanımı

• Işıklandırma

• Blueprints ve Görsel Programlama

• Matinee Aracı

• Level Streaming

• Post Process

• Programlama

• Örnek Proje Oluşturma

• Proje Çıktısı Oluşturma
Yazar(lar) Hakkında
Güvenç ŞAHİN
1984 yılında Ankara da dünyaya gelen yazarımız, okul öncesi dönemde tanıştığı ve aşık olduğu bilgisayar dünyasından asla kopamamış ve eğlenerek yapabildiği hobisini işe dönüştürmüştür. Ortaokul yıllarında merak saldığı bilgisayar programcılığı, Lise de özellikle grafik ve oyun programlama alanına kaymıştır. 2002 yılında TED Ankara Kolejinden Mezun olan yazar, Ankara Üniversitesine devam etmiş ve Üniversite yaşamı boyunca amatör olarak bir çok oyun ve demo projesi gerçekleştirmiştir. Bu projlerin arasında Vector Fire ve V2 adında 2 adet oyun motoru da yer almaktadır. Üniversite mezuniyetinin ardından, çocukluktan beri hayalini kurduğu bilgisayar oyun geliştirme işini profesyonel hayata taşımak amacı ile Vector Games’i kurmuştur. Bir yandan yine Ankara Üniversitesinde Yeninelebilir Enerjiler Üzerine yüksek lisans programına devam ederken, 2 adet mobil oyun çıkartmış ve hep hayalini kurduğu bilgisayar oyunu projesini hayata geçirmek için bilgi ve birikim sağlamıştır. Vector Games tarafından 2014 yılında piyasaya çıkan Dark Raid isimli bilgisayar oyunu İlk Türk yapımı FPS olma özelliğini taşımaktadır.


Yazar şu anda Ankara Üniversitesi bünyesinde Doktora programını sürdürmektedir, aynı zamanda Vector Games’in başındaki görevine devam ederek yeni bilgisayar oyunları ve simulasyonlar geliştirmeye devam etmektedir.